Hayal etmek güzel şey hele bir de hayal ettiklerini başkalarına da gösterebilmek... Hayattaki tüm sermayem hayal ettiklerim ve bunları görünür kılan ellerim. Yakınlarıma sık sık söylediğim birşey ellerim olmasaydı ne yapardım ben... Benim dışımdadır onlar benim dışımda devinirler içlerindeki o şey harekete geçirir onları.... Bazen ben bile bilemem ne yapacaklarını... Morkirpinin mutfağına hoşgeldiniz...

Kuzucuk

Herkese Günaydın...


Üç gündür yağmurdan bıkmış durumdayım. Hele dün korkunçtu çünkü çok düzenli yollarımızın sağnak yağışları sel etkisine çevirmesi çok ünlüdür biliyorsunuz ki. Yoldaki gereksiz eğimler ve çukurlar sonucu dizime kadar suya battım ve öyle de işime gittim. :) ama gün yine de çok keyifliydi. Aldığım siparişin teslim tarihi bugündü... Peki bu kez nasıl bir pasta mı tasarladım...















Öğrendim ki kutlamanın sahibi kuzuları pek seviyormuş bende pastası neden kuzu olmasın ki dedim. Aslında pastayı kaplayacak sonra da marzipanla hazırlayacağım kuzu figürleriyle tamamlayacaktım. Ama sonradan fikrimi değiştirdim:) Sonuç işte yandaki gibi... Böyle daha bir puf puf olmuş değil mi... :)

Kullanılan Malzemeler:
Kakaolu yumuşacık bir kek
Nefis çikolatalı krema
Çikolata kaplı fıstık draje
Kaplaması için beyaz krema
İşte yan komşunun çitinden atlayıp size gelen bir kuzu :))


YENİ İŞİNDE BAŞARILAR DİLERİM YASEMİN !

yakında pastanın hazırlanma videosu blogumda:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder