Hayal etmek güzel şey hele bir de hayal ettiklerini başkalarına da gösterebilmek... Hayattaki tüm sermayem hayal ettiklerim ve bunları görünür kılan ellerim. Yakınlarıma sık sık söylediğim birşey ellerim olmasaydı ne yapardım ben... Benim dışımdadır onlar benim dışımda devinirler içlerindeki o şey harekete geçirir onları.... Bazen ben bile bilemem ne yapacaklarını... Morkirpinin mutfağına hoşgeldiniz...

Kedi Pasta

Herkese selam,

Biliyorum araları uzun olmakla beraber yazılarım bazen gecikebiliyor. Ama alışkanlıklar işte... Daha doğrusu alışkan olamayışlarım :)) Geçen hafta bloğuma eklediğim kuzu pasta'dan sonra aynı teknikle yapılmış bir pastayı daha sizlerle paylaşayım istedim. Hazırlaması oldukça keyifliydi... ve eminim ki yiyenler de pek bir keyif aldı. Aslında daha çok şeker hamuru ya da marzipanla kaplı pastalar yapıyorum ama bu aralar krema ile kaplı pastalar da yapmaya başladım.... Ablamın yılbaşı hediyesi olarak bana almış olduğu duy setinindeki çeşit çeşit duylar sayesinde işim oldukça kolaylaştı tabi...işte aşağıdaki gibi bir kedi hazırladım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder