Hayal etmek güzel şey hele bir de hayal ettiklerini başkalarına da gösterebilmek... Hayattaki tüm sermayem hayal ettiklerim ve bunları görünür kılan ellerim. Yakınlarıma sık sık söylediğim birşey ellerim olmasaydı ne yapardım ben... Benim dışımdadır onlar benim dışımda devinirler içlerindeki o şey harekete geçirir onları.... Bazen ben bile bilemem ne yapacaklarını... Morkirpinin mutfağına hoşgeldiniz...

Yılbaşı Konsepti 1. Ödüllü Pasta

Elimde bir sürü süsleme şekeri... 2010 yılbaşı konseptli pasta tasarım yarışmasında Birincilik Ödülü ile eğitim ve yanında bir sürü süslü şeker ve yenilebilir sim kazanmıştım... Şimdi anlatayım diyeceğim ama ne gerek var artık teknoloji var:)) yazımın altına yerleştiriveririm pastamın fotoğrafını...















İşte pastam :)) Her pastayı yapmadan önce bu pastada da ilk önce eskizle çalıştım. Çocuk kitapları için de karakter çizimleri yaptığımdan şeker hamuruna verdiğim her ifade de bu nedenle çizimlerime göre şekilleniyor. Bunların dışındaki diğer işlerime de gözatmak isterseniz sipariş aldığım http://www.morkirpi.com/ adresindende bakabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder